І. Тематика засідань методичного об'єднання
І засідання
Серпень
№ з/п
|
Питання до розгляду
|
Доповідач
|
Примітка
|
1.
|
Про
вибори голови та
секретаря міського методичного об’єднання учителів української та зарубіжної словесності
|
Мирошниченко Н.М., методист МК
|
|
2.
|
Про
методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури,
зарубіжної літератури, російської мови,
курсів за вибором та факультативів та особливості організації навчально-виховного
процесу з метою впровадження нового Державного
стандарту базової та повної загальної середньої освіти в 8-х класах
загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році
|
Нестеренко Н.В., учитель української мови та літератури Гадяцької
спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 2 ім. Михайла Драгоманова;
Дуван І.А., учитель
зарубіжної літератури Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №
3
|
|
3.
|
За матеріалами обласної науково-методичної
наради
|
Вінцковська В.П.,
учитель української мови та літератури Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки
|
|
4.
|
Про
схвалення плану роботи методичного об’єднання
|
Мирошниченко Н.М., методист МК
|
|
5.
|
Про організаційні заходи по підготовці до
обласного семінару вчителів зарубіжної літератури
|
Мирошниченко Н.М., методист,
Дуван І.А., вчитель зарубіжної літера-тури Гадяцької CШ І-ІІІ ст. № 3
|
|
6.
|
Про
забезпечення підручниками
учнів
7 та 8 класів
|
Мирошниченко Н.М., методист МК
|
|
7.
|
Різне
|
|
|
Рекомендації членам МО
1.
У своїй діяльності керуватися методичними
рекомендаціями МОН України та
ПОІППО щодо викладання української мови
і літератури та зарубіжної літератури.
2.
Дотримуватися єдиного орфографічного режиму.
3.
Провести підготовку по накопиченню банку
даних завдань для проведення шкільних
олімпіад та мовознавчих конкурсів.
4.
У своїй діяльності використовувати комп’ютерні технології та інноваційні методики.
5.
Систематично проводити роботу з обдарованими
учнями.
II засідання
Січень
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання
|
Відповідальний
|
Примітка
|
1.
|
Підсумки роботи МО
за І семестр.
|
Січень
|
Голова РМО
|
|
2.
|
Підсумки проведення
районної олімпіади з української мови та літератури.
|
Січень
|
Мирошниченко Н.М.,
методист ММК
|
|
3.
|
Про підсумки
проведення міського етапу мовознавчих конкурсів
|
Січень
|
Мирошниченко Н.М.,
методист ММК
|
|
3
|
Підсумки проведення
районного конкурсу МАН.
|
Січень
|
Голова РМО
|
|
4.
|
Про формування
полікультурної компетенції на уроках української мови і літератури та зарубіжної
літератури
|
Січень
|
Мирошниченко Н.М.,
методист ММК
|
|
5.
|
Звіти вчителів, що
підвищували кваліфікацію на курсах при ПОІППО.
|
Січень
|
Вчителі
|
|
6.
|
Творчі звіти
вчителів, що атестуються (презентація
досвіду роботи).
|
Січень
|
Вчителі
|
|
Завдання членам МО
1.
Постійно підвищувати свій професійний рівень шляхом
ознайомлення з новинками бібліотечно-бібліографічного огляду методичної
літератури, проходження курсів з підвищення кваліфікації.
2.
У своїй роботі впроваджувати новітні технології.
3.
Відвідувати уроки своїх колег шляхом проведення семінарів, методичних днів. Обмінюватись
досвідом роботи з колегами.
4.
Покращити систему роботи з обдарованими учнями по
підготовці до олімпіад та різних конкурсів .
IІІ засідання
Березень
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання
|
Відповідальний
|
|
1
|
Підготовка до ЗНО –
актуальна проблема учителів української мови та літератури.
|
Березень
|
З досвіду роботи
вчителів
|
|
2
|
Про підготовку і
проведення ДПА учнів 9 класів
|
Березень
|
Голова ММО
|
|
3.
|
Ознайомлення з
новинами методичної літератури.
|
Березень
|
Мирошниченко
Н.М., методист ММК
|
|
4.
|
Про особистісно
орієнтований підхід у навчанні
української мови і літератури та зарубіжної літератури
|
Березень
|
Голова ММО
|
|
5.
|
Презентація досвіду
вчителів, що атестуються
|
Березень
|
Учителі, що атестуються
|
|
Завдання членам МО
1. Забезпечувати виконання
нормативів, передбачених МО України щодо вироблення загальнонавчальних умінь та
навичок.
2. Забезпечувати якісну
підготовку учнів до ЗНО.
3. Учителям, що готують
відкриті уроки, підготувати презентацію уроків.
4. Учителям, що атестуються, підготувати презентацію свого
досвіду.
5. Підготувати захист
проектів святкування ювілейних дат письменників.
ІІІ. Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів
1.
Глибоке вивчення та
практична реалізація програм і положень підручників, розуміння їх особливостей
і вимог з позиції формування національної школи.
2.
Проведення творчих звітів
учителів, що атестуються.
3.
Проведення семінарів,
методичних тижнів.
4.
Впроваджувати в
практику роботи досягнень психології й
методик ППД, передусім зважаючи на впровадження в діяльність вчителів зразків
національної культури і традицій, досягнень психолого-педагогічної науки.
5.
Взяти участь в ярмарку педтехнологій.
6.
Розглядати питання щодо
публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках МО.
7.
Глибоке і всебічне освоєння
і реалізація в практичній діяльності основних вимог Закону України «Про
освіту».
8.
Члени МО зобов’язані
систематично працювати над удосконаленням професійного рівня, володіти
сучасними методами викладання предметів, постійно розширювати свій кругозір. З
цією метою знайомитись з новинами науки, культури, читаючи періодичну пресу та
фахову літературу.
9.
Брати участь у конкурсі
«Учитель року».
10. Друкувати власні методичні надбання у фаховій пресі.
IV. Вивчення, узагальнення та
впровадження передового педагогічного досвіду
1. Упроваджувати
інтерактивні методи навчання – як складової особистісно зорієнтованого
навчання.
2. Надавати
методичну допомогу молодим учителям.
3. Створити
умови для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої
діяльності вчителів.
4. Організувати
роботу методичних семінарів для вчителів.
5. Подавати
пропозиції щодо поліпшення викладання української мови та літератури,
зарубіжної літератури в школі.
V. Заходи
по вивченню стану навчально-виховної роботи
і підвищення її ефективності
1. Проводити
згідно річного плану роботи ММК методичні тижні у школах.
2. У своїй
роботі впроваджувати найбільш ефективні технології, методики навчання і
виховання школярів.
3.
Готувати пропозиції під час проведення
атестації вчителів.
4. Ставити
питання про заохочення членів
методоб’єднання за успіхи в роботі, активну участь в інноваційній діяльності.